Recents in Beach

Love Plus EVERY : Can you feel me? - Watashi wo Mitsukete - [Download CD MP3 320K]



Judul:
Love Plus EVERY : Can you feel me? - Watashi wo Mitsukete - / 『ラブプラスEVERY』テーマソング「Can you feel me? ~私を見つけて~」

Anime or game:
LovePlus Every (ラブプラス EVERY)

Jenis:
Theme Song

Artis :
Love Plus EVERY (高嶺愛花(CV:早見沙織)、小早川凛子(CV:丹下 桜)、姉ヶ崎寧々(CV:皆口裕子))

Label:
-

Tanggal rilis:
11 Desember 2019

Link Download:
Mega Racaty Yandex

Tracklist:
1. CAN YOU FEEL ME? -WATASHI WO MITSUKETE- / Can you feel me? ~私を見つけて~
2. EIEN DIARY / 永遠ダイアリー
3. HOHOEMI PHOTOGRAPH / 微笑みフォトグラフ
4. Colorful Days
5. CAN YOU FEEL ME? -WATASHI WO MITSUKETE- / Can you feel me? ~私を見つけて~
6. EIEN DIARY / 永遠ダイアリー (オリジナル・カラオケ)
7. OHOEMI PHOTOGRAPH / 微笑みフォトグラフ (オリジナル・カラオケ)
8. Colorful Days (オリジナル・カラオケ)
9. CAN YOU FEEL ME? -WATASHI WO MITSUKETE- / Can you feel me? ~私を見つけて~ (インストルメンタル・アレンジ・バージョン)

Post a Comment

0 Comments